طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

  • ۰
  • ۰

آپارات یکی از سایت های پر قدرت و پر بازدید ایران می باشد که تا این لحظه برای کاربران دوست داشتنی بوده است.

در این مقاله به بررسی سایت آپارات می پردازیم و منظور از این کار این است که شما هم شاید همانند بسیاری از افراد تمایل داشته باشید سایتی شبیه به آپارات طراحی کنید که قابل ذکر است به منظور طراحی سایت می بایست ابتدا با شرکت طراحی سایت حرفه ای و یا تیم طراحی سایت حرفه ای مشاوره ا داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم و ایده را پاده سازی کند.

همیشه سعی کنید بهتر عمل کنید نه دقیقا کپی.

بررسی سایت آپارات

می توان بیان نمود که  این سایت نسخه ایرانی یوتیوب می باشد اما از نظر امکانات نمی توان این دو سایت را با هم مقایسه نمود. سایت یوتیوب در سال2012 بیش از 36%  از پهنای باند اینترنت را مختص خود نمود.سایت آپارات بازدید زیادی از سوی کلمات کلیدی دارا نمی باشد و بالاترین بازدیدکنندگان خود را از سایت های کلوب و مهین بلاگ و یا به طور مستقیم جذب می نماید.

 

 

این سایت دارای رنکینگ 4 است و رتبه 2الکسا در ایران و 165 در جهان را کسب نموده است .

نکات مثبت سایت آپارات:

 

  • ترتیب جای گیری اجزای سایت مناسب به نظر می آید
  •  محل جای گیری پیام های بازرگانی در ابتدای ویدئو ها بسیار مناسب می باشد که هم کار بر را خسته و سردرگم نمی نماید و هم برای تبلیغ دهنده سودمند می باشد.
  • مدل نمایش سایت و چیدمان آن از نظر راحتی کاربر مناسب به نظر می رسد. نمایش تبلیغات در زمان پخش فیلم نیز تکنیک مناسبی است که هم برای تبلیغ دهنده مناسب است و هم برای مخاطب قابل قبول است و اذیت کننده نیست.
  • محتوای سایت چون از طریق کاربران ایجاد میشود مشکلی از نظر سئو به آن نمی توان وارد کرد. ساختار سایت از نظر سئو مناسب است.


نکات منفی سایت

 

  • قالب استفاده شده در این سایت مشکلات بسیار زیادی از لحاظ سئو دارا می باشد که می بایست وبمستران سایت نه دنبال راه چاره جهت رفع آن باشند
  • موجود بودن خطاهای HTML در قالب
  • وجود کد های کامنت شده
  • استفاده نکردن از تکنیک های CSS sprit و..
  • کم بودن سرعت سایت

جمع بندی

آپارات  از نظر قالب و سئو مشکلاتی دارد که باید آنها را برطرف کند. بازدید سایت به خاطر جذابیت ویدئو مناسب است به طور متوسط هرکاربر بیش از 10 دقیقه را در آپارات می گذارند که رقم قابل توجهی است و قطعا می تواند خیلی بیشتر از این نیز باشد. من پیش بینی میکنم که قطعا اگر سایت دیگری که از نظر پهنای باند و سرمایه گذاری مشکلی نداشته باشد در این زمینه ایجاد شود می تواند برای آپارات نگران کننده باشد و جای آپارات را در این زمینه بگیرد.
 

برگرفته از سایت  : https://keramatzade.com

  • ۹۸/۰۷/۲۱
  • حمید آزاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی