طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

طراحی فروشگاه اینترنتی

شرکت نوپرداز بصورت تخصصی در زمینه طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، سئو، طراحی سایت های اختصاصی فعالیت می نماید. مفتخریم که بهترین کیفیت و خدمات خود را ارائه دهیم.

فروشگاه اینترنتی خود را به طوری مناسب کنترل و مدیریت نمایید
نرم افزار آنلاین فروشگاه اینترنتی شرکت نوپرداز با ایجاد نمودن بهترین امکانات و ابزارها و وضعیت سفارشات به شما این امکان را خواهد داد تا دقت و سرعت فرآیند فروش را ارتقاء داده و فروش را افزایش دهید.

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت و اپلیکیشن دو زبانه به صورت کاملا سفارشی و با استفاده از قالب اختصاصی همراه با یک سال پشتیبانی رایگان توسط شرکت نوپرداز ارائه می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

امروزه اغلب شرکت ها و کسب و کار های آنلاین در جهت گسترش وسعت کار خود از وب سایت ها و اپلیکیشن های دو زبانه یا چند زبانه استفاده می کنند. اگر توجه کرده باشید، برخی از سایت ها که از مترجم های خودکار استفاده می کنند آن گونه که باید به خوبی با کاربران ارتباط برقرار نمی کنند. به همین جهت باید امکان ترجمه دستی برای زبان های دیگر در سایت وجود داشته باشد.

با ساخت سایت و اپلیکیشن دو زبانه شما به آسانی خواهید توانست با مشتریان بین المللی خود ارتباط برقرار کرده و آن ها را از خدمات و محصولاتتان باخبر کنید. همچنین شما می توانید در نسخه های مختلف سایت خود به سبب راحت تر شدن کار از برخی قسمت های اضافی چشم پوشی کنید و با صرف زمان کمتر فقط به ترجمه بخش های مهم سایت خود بپردازید و در ادامه بخش های دیگر را تکمیل نمایید.

آدرس بلاگ: https://nopardazco.com/blog/
  • حمید آزاد
  • ۰
  • ۰

برای داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید به شرکت طراحی سایت نوپرداز مراجعه کنید تا با بهترین روش های طراحی سایت شما را صاحب یک وب سایت حرفه ای و مناسب کسب و کارتان کند. قطعا داشتن یک سایت حرفه ای علاوه بر کمک به کسب و کار شما سبب رونق اقتصادی بیشتری نیز خواهد شد.

 پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

چه روش هایی برای طراحی سایت وجود دارند

  • طراحی سایت با استفاده از نرم افزار های طراحی سایت
  • روش طراحی سایت با استفاده از نوشتن کد و برنامه نویسی
  • طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا (cms)

 

روش طراحی سایت با استفاده از نرم افزار های طراحی سایت


طراحی سایت حیطه کاری است که پیوسته در حال تغییر و بروز شدن است به گونه ای که یک طراح سایت و یا برنامه نویس سایت مدام باید با روش های جدید طراحی سایتآشنا باشد و دانسته های خود را آپدیت کند تا در این حیطه عقب نماند، چرا که اگر حتی مدت زمان یک سال از این حیطه فاصله بگیرید و زمانی که به این حیطه برگردید دچار سردرگمی خواهید شد چرا که امکان دارد تغییرات بسیار زیادی ایجاد شده باشند.
طراحی سایت با برنامه نویسی سایت تفاوت دارد، چرا که طراحان سایت باید ذهن باز و خلاقی برای طراحی سایت داشته باشند و اما برنامه نویسان فقط باید در حیطه کدنویسی مهارت داشته باشند تا بتوانند مواردی را که صاحب یک سایت و یا تحلیلگران سایت می خواهند، کدنویسی کنند.


  • حمید آزاد